יועץ נתניהו: "הוא שולט ברשויות ותוקף אותם, הוא יוצא רדוף והם החזקים"

    אסתי פלד No Comments on יועץ נתניהו: "הוא שולט ברשויות ותוקף אותם, הוא יוצא רדוף והם החזקים"

    "נתניהו הוא הקמפיינר הטוב בעולם. יריביו בכלל לא מכירים אותו ולכן הם לא ינצחו אותו", כך אומר יוסי לוי יועצו הפוליטי לשעבר של נתניהו, בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על הלחץ בו נמצא נתניהו: "אשרי אדם מפחד תמיד, אולי זה הסוד לנצח 4 מערכות בחירות | האזינו לראיון המרתק להכרות עמוקה, עם משחק השחמט הפוליטי מבית ראה"מ

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועץ התקשורת יוסי לוי לשעבר יועצו של ראש הממשלה נתניהו, התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן,

     

    תרגיל פוליטי מבריק: "קירב אותו למטרה, מדובר במהלך חכם ביותר, אומרים שהוא לחוץ, אומרים אשרי אדם מפחד תמיד. הוא הקמפיינר הטוב בעולם. הוא יודע את הדברים באמת. הוא שולט בכל אמצעי האכיפה. והוא מנסה להראות רדוף, והוא מרבה לרדוף אותם, לכן הוא נראה רדוף והם נראים כחזקים, יש כאן משחק מאוד מתוחכם שלו שאנשים לא שמים לב לכך".

    עוד הוסיף לוי: "ראה"מ ניצל בציניות את התקשורת כמו שהוא יודע לעשות, זאת זכותו הלגיטימית, הוא ישמור על רמת מתח סביב עניינו עד הבחירות. המטרה שלו זה שכולם ידברו עליו כל הזמן, ובזה הוא מצליח".

    "יריביו לא מכירים אותו ולכן הם לעולם לא ינצחו אותו. התקשורת אוהבת גם להיות משוטה. גם אין לה הרבה אלטרנטיבות, עורכי המהדורות לא יכלו להתעלם מכך, ראש הממשלה קובע את סדר היום ונתניהו עושה את זה באומנות".

    "לנתניהו אין יריבים באמת. אין אחד שמיצב את עצמו כאלטרנטיבה. לכן נוח לו שהיריבים מדשדשים בסביבות עשרה מנדטים. גם כולם למעט גנץ, שירתו בממשלתו ולכן קשה להם להציב את עצמם כאלטרנטיבה".

    האזינו לראיון המיוחד:



    0 תגובות